تماس مستقیم
09123434196
تماس مستقیم
09121760554

وبلاگ

مبلمان لاکچری برای ویلا که دکوراسیون را زیباتر می‌کنند

مبلمان لاکچری برای ویلا که دکوراسیون را زیباتر می‌کنند

وقتی صحبت از مدل مبلمان لاکچری برای ویلا به میان می‌آید، ناخودآگاه لوکس‌ترین دکوراسیون داخلی ویلا در ذهن نقش می‌بندد. از مبلمان اتاق نشیمن به سبک مدرن گرفته تا مبلمان سلطنتی یا مبل های کلاسیک، هرکدام در این جایگاه حائز اهمیت هستند.

 

مبلمان لاکچری برای ویلا که دکوراسیون را زیباتر می‌کنند

خرید و فروش انواع مبلمان برای طراحی داخلی ویلا به یک بازار پر رونق تبدیل شده است. مخصوصاً اینکه خرید و فروش ویلا در شمال هم رو به افزایش است. انتخاب مدل مبلمان لاکچری برای ویلا به طور کلی به سلیقه افراد بستگی دارد. دیدگاه افراد نسبت به مبلمان لوکس و گران قیمت متفاوت است. برخی تصور می‌کنند انواع مبل اِل، با طراحی شیک می تواند لاکچری باشد. برخی دیگر فقط مبلمان سلطنتی را جزو مبلمان لوکس به حساب می آورند.

اتاق نشیمن در ویلا یا سالن نشیمن به عنوان سنگ بنای اکثر ویلاها و خانه های بزرگ محسوب می شود. اتاق نشیمن، مکانی است که مهمانان و خانواده در کنار هم اوقات خود را سپری می کنند. زیباترین طراحی داخلی برای ویلاهای لاکچری شمال اجرا شده است و بنابراین نیاز است که بهترین مدل مبلمان لاکچری برای ویلا هم خریداری شود.

اگر با دکوراسیون داخلی ویلا هنوز چندان آشنایی ندارید یا می خواهید سالن نشیمن ویلای خود را به سبک لاکچری تغییر دهید، در این مطلب نگاه کوتاهی به زیباترین مبلمان برای سالن نشیمن خواهیم داشت. در کنار مبلمان لوکس می توانید انواع صندلی های راحتی، میز قهوه و میزهای پذیرایی با شکل های خاص و منحصر به فرد را انتخاب کنید.

۴ مدل از زیباترین مبلمان لاکچری برای ویلا که می توانید انتخاب کنید

۱- ست مبلمان ساده

یکی از اولین مدل هایی که به عنوان مبلمان لاکچری می توانید برای سالن نشیمن ویلا انتخاب کنید، مبلمانی است که یک ست ساده را به نمایش می گذارد. در این طراحی، مبلمان از هر طرح و مدلی که باشد باید یک رنگ باشد. به طور نمونه، مبلمان پهن پایه دار یا بدون پایه که بالشتک های آن با رنگ نشیمنگاه و تکیه گاه یکسان است، یکی از این طراحی ها به شمار می رود.

در این قسمت، مبلمان ساده به عنوان یک مدل مبلمان لاکچری برای ویلا می‌توانند با میز قهوه، همرنگ با مبل انتخاب شود. اگر قرار باشد در سالن نشیمن، قفسه ‌ها، تلویزیون دیواری یا میز کنار سالن هم قرار دهید، بدون شک، رنگ آنها اگر با رنگ مبلمان ساده شما متضاد باشد، نمای شیک تری را به وجود می آورد.

برخی از زیباترین مدل مبلمان لاکچری برای ویلا از گروه ست مبلمان ساده را در شکل های زیر مشاهده می کنید.

ست مبلمان ساده
۲- مدل مبلمان تک به همراه میز تک

یکی دیگر از مدل مبلمان لاکچری برای ویلا مبلمانی است که هر مبل به صورت تک قرار می گیرد و شما باید در مقابل هر مبل، یک میز کوچک با ارتفاع کوتاه قرار دهید.

طراحی های متفاوتی برای این سری از مبلمان لاکچری اجرا می‌شود. به طور مثال، مدل مبلمان می تواند دسته دار یا بدون دسته باشد و میز کوچک آن به شکل دایره یا مستطیل با ارتفاع کوتاه ساخته شود.

شکل های متنوعی از انواع میز و مدل مبلمان لاکچری برای ویلا در بازار وجود دارند که در کنار هم معنا پیدا می‌کنند. نمی توانید این مبلمان خاص را بدون میز سفارش دهید! اگر به زیباتر شدن سالن نشیمن فکر می کنید بهتر است این نوع چیدمان را بررسی کنید.

این نوع چیدمان و مدل مبلمان لاکچری برای ویلا یکی از جدیدترین مدل های معرفی شده در سال ۲۰۲۱ است. مبل هایی که هم لوکس هستند و هم راحتی و آسایش را فراهم می کنند در کنار هم قرار می گیرند. چیدمان این نوع مبلمان ساده برای پذیرایی از مهمانان داخل ویلا با تعداد کم پیشنهاد می شود.

فضای لوکس و زیبایی را با این چیدمان در داخل ویلای خود به وجود خواهید آورد. در شکل های زیر، نحوه چیدمان لوکس را در ویلاهای شمال با این مبلمان مشاهده می کنید.

مدل مبلمان تک به همراه میز تک
۳- مبلمان راحتی چهار نفره در دو طرف سالن

یکی از زیباترین مدل مبلمان لاکچری برای ویلا، استفاده از مبلمان راحتی سه نفره یا چهار نفره است. به این ترتیب، ست مبلمان که می خرید باید دو سرویس کامل مبلمان بزرگ داشته باشد تا بتوانید دو طرف سالن قرار دهید. این ست مبلمان معمولاً دو یا چهار مبل تک نفره دارد که آنها هم به صورت متقارن در کنار سالن قرار می‌گیرند.

برای طراحی لوکس در اتاق نشیمن ویلا، بهتر است یک میز بزرگ در میان قرار دهید. آویزان کردن لوسترهای بلند با نورهای زرد یا سفید بسته به رنگ و مدل مبلمان لاکچری برای ویلا، جلوه سالن نشیمن را زیباتر می کند. هم مبلمان و هم میز می‌توانند طراحی فوق ‌العاده ‌ای داشته باشند. کافیست مدل مورد نظر خود را در بازار جستجو کنید.

در کنار این نوع چیدمان، استفاده از میزهای قهوه خوری در کنار سالن می تواند ایده جذاب ‌تری را اجرا کند. جنس میزهای قهوه خوری را می توانید حتی متفاوت انتخاب کنید.

با نگاه کردن به تصاویر زیر به نحوه چیدمان این نوع مبلمان لاکچری در سالن نشیمن ویلا پی خواهید برد.

مبلمان راحتی چهار نفره در دو طرف سالن
۴- مدل مبلمان لاکچری برای ویلا به صورت نیم دایره

یکی دیگر از زیباترین مدل مبلمان لاکچری برای ویلا که نمایی خاص و منحصر به فرد را ایجاد می‌کند، مبلمان نیم دایره با استایل راحتی هستند.

مبلمان نیم دایره‌ای، یکی از مبلمان لوکس و سطح بالا در بازار محسوب می‌شوند. این مبلمان در میانه سالن نشیمن ویلا، یک منحنی و یک هارمونی طراحی را ایجاد می کنند. اگر از این مبلمان برای طراحی ویلای خود استفاده کنید، یک اقتدار و شکوه خاص را به وجود می آورید.

مدل مبلمان لاکچری برای ویلا به صورت نیم دایره، یک مجموعه قدرتمند است که در میان انواع مبلمان لوکس و مدرن امروزی، خودنمایی می‌کند. اگر به طراحی داخلی سالن نشیمن با ظرافت بسیار بالا فکر می‌کنید، این مبلمان را انتخاب کنید.

زیباترین مدل های مبلمان لاکچری برای ویلا به صورت نیم دایره را در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

مدل مبلمان لاکچری برای ویلا به صورت نیم دایره
مبلمان منبت کاری شده یکی از اصیل ترین مبلمان های لاکچری

یکی از بهترین انتخاب های که می توانید برای مبلمان ویلا داشته باشید مبلمانی با دسته ها و کلاف منبت کاری شده می باشد. هرچند که این نوع مبلمان برای ویلاهای کلاسیک مناسب است اما می تواند نمادی از شکوه و عظمت را در ویلای شما به تصویر بکشد. همانطور که می دانید منبت کاری یکی از هنرهای اصیل و سنتی ایرانی می باشد که دیرینه ای تاریخی دارد. خرید مبلمان با کلاف منبت کاری شده می تواند حال و هوای اصیل و با شکوهی را همراه خود به ویلای شما بیاورد. حال و هوایی ایرانی و سنتی که همراه با اصالت و صلابت تاریخ و هنر ایران است.

چهار مدل مبلمان لاکچری برای ویلا

منبت کاری هایی که روی کلاف مبلمان ها صورت می پذیرد دارای طرح های مختلفی هستند و می توانند در طرح های ریز یا درشت اجرا شوند. قطعا هر چه این منبت کاری ها دارای ظرافت های بیشتری باشد ارزش مبلمان شما بیشتر خواهد بود و جلوه ی ویلای شما نیز یک قدم به جلوه ای سلطنتی و مجلل نزدیک تر خواهد شد. منبت کاری های ظریف حکایت از هنر دست منبت کاران اصیل و هنرمندی دارد که ساعت ها روی کلاف مبلمان کار کرده اند. نکته ای که در منبت کاری کلاف مبلمان باید رعایت شده باشد تقارن طرح هایی است که در آن ها به چشم می خورد. به ویژه در بخش تاج مبلمان و دسته ها این تقارن باید به شکلی کاملا مشهود قابل رویت باشد.

چنانچه ویلایی سلطنتی و لاکچری دارید که می خواهید آن را با یک دست مبلمان مجلل و شیک مزین کنید می توانید سراغ از مبلمان های منبت کاری شده بگیرید. این مبلمان ها می توانند پارچه های ساده یا سنتی داشته باشند که به انتخاب و سلیقه ی شما خواهد بود. اگر نگاهی به کاخ های شاه در مناطق مختلف داشته باشید بدون شک چند دست از یک این نوع مبلمان را در آن خواهید دید پس اگر می خواهید ویلای خود را به سبکی شاهانه دیزاین کنید مبلمان منبت کاری شده بهترین انتخاب است.

مبلمان با پارچه های اصیل و طرح های سنتی ایرانی

اگر می خواهید روح هنر ایرانی را در ویلای خود زنده کنید می توانید سراغ مبلمان های بروید که در آن ها از طرح های سنتی ایرانی استفاده شده است. مشخصه ی اصلی این مبلمان است است که پارچه ی آن ها اصولا پارچه ای دست بافت یا زربافت می باشد در واقع ارزش و اصالت مبلمان شما به کیفیت پارچه های آن است.

نمونه ای از این مبلمان را می توان مبلمان های سنتی دانست که در آن ها از پارچه های دست بافت با طرح بته جقه استفاده شده است. پارچه هایی چون مخمل درجه یک نیز می توانند در این مبلمان به کار روند. بنابراین اگر می خواهید یک دست مبلمان شیک و رویایی برای ویلای خود انتخاب کنید که شکوه و اصالت فرهنگ و هنر ایرانی را به شکلی زیبا به رخ بکشد می توانید سراغ مبلمان هایی با پارچه های اعلا و دست بافت ایرانی بروید. این مبلمان ها می توانند با پارچه هایی در انواع رنگ های سلطنتی همچون سبز تیره، آبی درباری و مخمل قرمز رنگ انتخاب شوند. ست کردن رنگ مبلمان با سایر تجهیزات ویلا از جمله رنگ فرش ها و یا رنگ پرده ها می تواند به جذابیت و چشمگیر بودن آن ها بیفزاید.

مبلمان کلاسیک به سبک فرانسوی

یکی از جذاب ترین انتخاب هایی که می توانید برای مبلمان لاکچری ویلای خود داشته باشید مبلمان کلاسیک به سبک فرانسوی می باشد. همه ی ما به خوبی می دانیم که فرانسوی ها تا چه حد در دنیای مد پیشگام هستند و طراحی های خارق العاده ای را به جهان عرضه می کنند. لوکس ترین انواع مبلمان، سرویس های خواب و دکوراسیون های داخلی را می توان در دسته بندی های طراحی فرانسوی جستجو کرد.

چهار مدل مبلمان لاکچری برای ویلا

مبلمان فرانسوی یکی از زیباترین انواع مبلمانی است که می توانید برای ویلای خود انتخاب کنید. این مبلمان ها اغلب دارای بدنه ی استیل می باشند و دارای ساختاری شیک اما ساده هستند. نکته ی جالب در مورد طراحی فرانسوی مبلمان ها این است که شما می توانید از آن ها در ویلای مدرن یا کلاسیک خود استفاده کنید. در واقع میزان پیچیدگی ها و جزئیات مبلمان را می توانید با توجه به سلیقه شخصی و نوع چیدمان ویلای تان انتخاب نمایید.

این مبلمان ها به طور کلی با ظرافت بسیار بالایی تولید می شوند و بدنه ی استیل آن ها به شکلی دقیق و ظریف تراش می خورد. رنگ های متداولی که در طراحی مبلمان فرانسوی به کار می رود عبارتند از رنگ هایی مانند سفید، بژ، نقره ای و آبی. در مبلمان فرانسوی رنگ های تند را مشاهده گر نخواهید بود و هر چه که در رنگ های این مبلمان نگاه کنید شاهد رنگ های ملایم هستید.

امروزه روز طراحان سعی می کنند با توجه به سلیقه مشتریان امروزی مبلمان فرانسوی را طراحی کنند و در آن ها از رنگ هایی مانند طلایی و صورتی کمرنگ نیز استفاده می کنند.

مبلمان با طراحی دایره ای شکل مختص ویلاهای مدرن

در مورد مبلمان ویلاهای کلاسیک و لاکچری گفتیم بد نیست نگاهی هم به مبلمان مختص ویلاهای مدرن داشته باشیم. مبلمانی که می تواند در عین سادگی ظاهری پر ابهت و با شکوه به ویلای شما ببخشد و در عین حال یک وجه تمایز داشته باشد که موجب خاص شدن ویلای شما می شود. مبلمان هایی که دارای ساختار دایره ای شکل و یا بهتر بگوییم نیم دایره ای هستند مبلمانی عالی برای ویلاهای مدرن به حساب می آیند.

این مبلمان ها اغلب دارای پارچه ای با طرح ساده و تک رنگ می باشند و کوسن هایی روی آن ها قرار داده می شود. آنچه که در مورد این مبلمان واضح و مشهود است این است که آن ها می توانند نمایی خاص و منحصر به فرد در ویلای شما ایجاد کنند. اگر از مبلمان با سبک های ساده و مستطیل شکل خسته شده اید و می خواهید یک وجه تمایز اساسی به ویلای خود بدهید و در عین حال کمی هم ساختار شکن باشید می توانید سراغ این مبلمان بیایید.

چهار مدل مبلمان لاکچری برای ویلا

این مبلمان را می توانید در اتاق نشیمن قرار دهید و روبروی آن یک میز دایره ای شکل و یا بیضی شکل قرار دهید تا هارمونی زیبا و جذابی بین میز و مبلمان ایجاد شود. شما می توانید این مبلمان را در انواع رنگ های آرام و خنثی تهیه کنید. دقت داشته باشید که در ویلاهای مدرن اغلب از رنگ های خنثی و پاستیلی استفاده می شود اما اگر می خواهید نمک انتخاب تان را بیشتر کنید و چهره ای منحصر به فرد در ویلای خود ایجاد کنید می توانید رنگ مبلمان را یک رنگ خاص و چشم نواز انتخاب کنید. به عنوان مثال رنگ زرشکی یا رنگ سبز مغز پسته ای.

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتر کردن خدمات سایت برای ما بنویسید تا در مقالات بعدی وبلاگ کارشناسان املاک دماوند آن ها را رعایت کنیم.

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید با شماره ی ۰۹۱۲۱۷۶۰۵۵۴ در تماس باشید.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *