تماس مستقیم
09123434196
تماس مستقیم
09121760554

وبلاگ

سرمایه گذاری در بازار ملک گیلاوند

سرمایه گذاری در بازار ملک دماوند و اطراف آن

سرمایه گذاری در بازار ملک دماوند و اطراف آن

خیلی از افرادی که برای مشاوره ی تلفنی یا حضوری با کارشناسان املاک دماوند تماس می گیرند در بین سوالاتشان موضوع سرمایه گذاری در بازار ملک شهرستان دماوند و اطراف آن مثل گیلاوند، دماوند، جابان، گرمابسرد، سربندان، آبسرد، اوچونک موجود است؛ در این بین افرادی هم هستند که در ارتباط با مفید بودن سرمایه گذاری روی بازار املاک و مستغلات در نواحی مختلف کشور مخصوصا شهرستان دماوند اطلاع دارند ولی نمی دانند دقیقا کدام منطقه مناسب آن ها می باشد پس باید تحقیقات بیشتری کنند که این تحقیقات می تواند در مرحله ی اول مشاوره با کارشناسان املاک دماوند باشد یا جستجوی کلید ویژه ی “سرمایه گذاری در ملک دماوند” را شروع کنید که در نهایت هم با زحماتی که تیم IT ما کشیده اند قطعا یکی از نتایج مورد نظر همین صفحه که در حال مطالعه ی آن هستید می باشد.

پس اگر شما هم در ارتباط با سرمایه گذاری در بازار ملک دماوند، گیلاوند، جابان، گرمابسرد، سربندان، آبسرد، اوچونک نیاز به اطلاعات کافی دارید با ادامه ی این نوشته همراه ما باشید.

 

سرمایه گذاری در بازار ملک دماوند و اطراف آن

وقتی صحبت سرمایه گذاری می آید خیلی از افراد اولین چیزی که به نظرشان می رسد سرمایه گذاری در بازار ارزها مثل دلار یا یورو را بخاطر می آورند یا افراد قدیمی تر سرمایه گذاری روی طلا یا سکه را فرض می کنند؛ اما در حالت کلی سرمایه گذاری در تمام آن بازارها در کنار سودهای زیادی که ممکن است برای شما داشته باشد قطعا مضراتی نیز دارد زیرا آن بازار ها کمی بی ثبات هستند و ممکن است یک شبه ضرر های زیادی را داشته باشید و سرمایه ی شما از بین برود.

البته در نظر داشته باشید که افرادی که از گذشته تا به امروز در بازارهای ارز و طلاو  سکه تجربه دارند قطعا به مشکل نخواهند خورد و این مشکل مخصوص افرادی است که فقط یک مقدار پول دارند و قصد دارند در بازار های مختلف سرمایه گذاری کنند.

این روزها در بین افراد حرف های زیادی از بازار بورس نیز به میان می آید که خب با شرایطی که این روزها بورس دارد ممکن است سرمایه گذاری در آن مطلوب باشد ولی تمام این مواردی که تا بحال گفته شد اکثرا برای افرادی که سرمایه گذار خرد هستند مناسب است و سرمایه گذاری اصلی که افراد باهوش به سراغ آن می روند سرمایه گذاری روی بازار املاک و مستغلات می باشد.

در ادامه سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهرستان دماوند را بررسی می کنیم.

 

سرمایه گذاری در بازار ملک دماوند

اگر شما هم از دسته ی آن افرادی هستید که از مرغوبیت منطقه ای مثل دماوند آگاهی کامل دارید دیگر حتی نیاز نیست این نوشته را بخوانید ولی اگر در مورد آن اطلاعاتی ندارید باید به شما بگوییم که این منطقه آب و هوای فوق العاده ای دارد و از لحاظ آب شهری باران خیز و برف خیز می باشد و این موضوع نمایان گر این است که مشکلات آبی این سالهای کشور هنوز به این شهر نرسیده است البته نمی توان گفت اصلا خشکسالی کشور روی این شهر تاثیر نگذاشته است ولی این تاثیر خیلی کمتر از بخش های دیگر کشور است و حتی قابل مشاهده نیست.

سرمایه گذاری در بازار ملک دماوند

در ارتباط با امنیت شهری منطقه ی دماوند باید بگوییم که این منطقه به علت اینکه یک منطقه ی مذهبی و ساکت با افرادی که فرهنگ شهرنشینی خوبی دارند است معمولا خلاف کمی در این شهر صورت می گیرد و اکثرا این خلاف توسط افراد غیربومی و گذری اتفاق می افتد و تعداد آن با توجه به امنیت بالایی که عزیزانمان در نیروی پلیس و امنیتی تامین کرده اند خیلی کم است.

در مورد رشد این منطقه نیز باید بدانید که در سال های اخیر تقریبا چندین برابر به قیمت ملک های مختلف این منطقه اضافه شده است؛ دقت کنید که این منطقه سال هاست به صورت سند دار به معامله می رسد و احتمالا اگر ملکی بدون سند در حال خرید هستید حتما تحقیق بیشتری کنید زیرا ممکن است آن ملک مشکلی داشته باشد و شما از آن آگاهی نداشته باشید.

شهر اصلی دماوند شامل سکونت دماوندی های بومی بیشتری به نسبت مناطق دیگر می باشد و معمولا خرید و فروش کمتری در این منطقه صورت می گیرد زیرا اکثر ملک های این منطقه به صورت ارث به افراد می رسد و کمتر ملک های خود را می فروشند.

در کنار مواردی که گفته شد شهرستان دماوند یک شهر چهار فصل می باشد یعنی باران های بهاری و خنک بودن بهار و تابستان گرم و یک پاییز دلنشین رنگارنگ و زمستانی سرد و با برف را دارد که این نشان از زیبایی جغرافیایی آن است.

خب با توجه به مواردی که در بالا گفته شد حالا خودتان قضاوت کنید وقتی یک منطقه از لحاظ امنیتی، رشد قیمت ملک ها، آب و هوا و … شرایط بسیار خوب و درجه یکی دارد چرا باید در سرمایه گذاری خود در بازار املاک و مستغلات اینجا تعلل داشته باشد؟!

منطقه های داخلی شهر دماوند مثل:
  • دشتبان
  • دشتک
  • دشتمزار
  • چشمه‌علا
  • مشا
  • احمدآباد
  • اوره
  • ولیران
  • روح‌افزا
  • چنار شرق
  • شلمبه
  • حصار بالا
  • اصطلک

در دسته ی مناطقی قرار می گیرند که داخل شهر دماوند هستند و شما در کنار مرکز شهر می توانید به این مناطق هم برای خرید ملک جهت زندگی یا سرمایه گذاری فکر کنید؛ حتما در نظر داشته باشید حتی این مناطق از مرکز شهر قیمت های بالایی دارند و این به دلیل ویلایی نشین بودن اکثر این مناطق است پس اگر به دنبال ملکی درجه یک هستید در مورد مناطق بالا تحقیق های بیشتری داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست را داشته باشید.

انتخاب هر یک از مناطق بالا شاید برای شما سخت باشد پس حتما نیاز به یک مشاور دارید و این مشاور باید بومی باشد تا با مناطق مختلف دماوند آشنایی کامل را داشته باشد و شما را در این امر همراهی کند.

این سوال را حتما به خود جواب دهید و در نظر داشته باشید اگر همین امروز شروع کنید احتمالا در سرمایه گذاری خود موفق تر هستید زیرا قیمت ملک در این منطقه به صورت صعودی در حال رشد می باشد و شما نیز می توانید سرمایه ی خود را در این وضعیت به این بازار تزریق کنید.

 

 

سرمایه گذاری در بازار ملک گیلاوند

گیلاوند در ۶ کیلومتری شهر دماوند می باشد و در واقع محلی می باشد که وقتی از سمت تهران به شهر دماوند می خواهید بروید اول به آنجا می رسید؛ در ابتدا شاید فکر کنید خب منطقه ی گیلاوند که به تهران نزدیک تر است پس چرا قیمت ملک آن به نسبت خود شهر دماوند کمتر است؛ این موضوع کاملا دارای موارد استثنایی هم می باشد چون کیفیت ملک های مختلف ممکن است متفاوت باشد ولی در حالت کلی معمولا شهر دماوند قیمت بیشتری نسبت به شهر گیلاوند دارد.

منطقه ی گیلاوند یکی از مناطقی است که بعد از دماوند برای زندگی بسیار مناسب است؛ منطقه ی گیلاوند بیشتر آپارتمانی نشین است و این موضوع به دلیل این است که این منطقه شامل شهرک های متفاوت مثل شهرک توحید، شهرک سپاه، شهرک گاز، شهرک محک و … است.

سرمایه گذاری در بازار ملک گیلاوند

البته شاید تصور کنید که شهرک باید یک منطقه ای محافظت شده و با دیوار باشد اما اینگونه نیست و تمام شهرک های منطقه ی گیلاوند به یکدیگر متصل هستند.

منطقه ی گیلاوند از لحاظ تردد ماشین ها و اتومبیل ها کمی شلوغ تر از دماوند است و ممکن است در آخر هفته ها کمی ترافیک داشته باشد اما این ترافیک اصلا آزار دهنده نیست و به علت مهندسی ساخته شدن خیابان ها و مناطق مختلف این مشکلات حل می شود.

بازار ملک در شهر گیلاوند به گونه ای است که ملک های چند صد میلیونی تا چند صد میلیاردی وجود دارد که این تنوع قیمت باعث می شود هر فردی با قدرت خرید های مختلف می تواند نسبت به خرید ملک مورد نیاز خود اقدام کند.

بخشی مثل دمادشت در گیلاوند اکثرا منطقه ای ویلانشین در گیلاوند می باشد و این ویلاها معمولا فول امکانات رفاهی را دارند و شامل امکاناتی می باشند که ویلاهای شمال کشور یا شمال شهر تهران نیز دارند؛ اکثر ویلاهای لوکس منطقه ی گیلاوند در دمادشت قرار گرفته است.

با توجه به طرح های دولت طرح مسکن مهر شهر دماوند در منطقه ی گیلاوند قرار گرفته است و این منطقه باعث شده افراد زیادی خانه دار شوند و اجاره نشین نباشند و این بسیار خوب است و باعث خوشحالی همه است زیرا ما زمانی خوشحال خواهیم بود که کل جامعه خوشحال باشند؛ منطقه ی مسکن مهر نیز در سال های اخیر خرید و فروش زیادی پیدا کرده است و این موضوع باعث محبوب شدن آن شده است.

قیمت مناسب منطقه ی مسکن مهر باعث شده است که افرادی که در گیلاوند قصد سکونت داشته باشند این منطقه را انتخاب کنند؛ البته این موقعیت برای جوانان بسیار مناسب است زیرا در ابتدای زندگی ممکن است سرمایه ی کمی داشته باشند و نیاز داشته باشند یک خانه برای خودشان داشته باشند.

با توجه به اطلاعاتی که به شما داده ایم حالا می توانید در ارتباط با سرمایه گذاری در بخش های مختلف گیلاوند انتخاب خود را داشته باشید.

 

 

سرمایه گذاری در بازار ملک جابان

بعد از خواندن در ارتباط با شهر دماوند و منطقه ی گیلاوند حالا نوبت این است که در مورد اطراف شهر دماوند صحبت کنیم و به اولین منطقه ی بسیار محبوب و مرغوب اطراف دماوند جابان بپردازیم.

منطقه ی جابان در واقع یکی از روستاهای شهرستان دماوند است که در سال های اخیر بازار میوه ی آن به صادرات رسیده است و سیب و سیب زمینی این منطقه بسیار مرغوبیت دارد.

منطقه ی جابان دماوند یک بخش اصلی دارد کهب ه آن داخل بافت اصلی شهر جابان گفته می شود و چند بخش شهرکی دارد که به صورت قطعه قطعه شده فروخته شده است و در سال های اخیر ویلاسازی های جدید در این شهرک ها قرار گرفته است؛ البته فاصله ی شهرک های جابان تا خود بافت اصلی شهر جابان تنها چند دقیقه است ولی قیمت کمتری نسبت به بافت اصلی آن دارد.

سرمایه گذاری در بازار ملک جابان

این مسئله ی بافت شهرکی هم شامل بافتی می باشد که امکان ساخت دارد و فقط خارج از بافت شهر جابان است؛ در حالت کلی و شهرنشینی و روستایی باید بگوییم که خارج از بافت نیست ولی اگر مرکزیت روستا را در نظر بگیریم کمی آن طرف تر می باشد.

آب و هوای روستای جابان دماوند مانند شهر دماوند می باشد البته کمی گرم تر از دماوند است ولی آب و هوای ان زیاد تفاوتی ندارد زیرا کمتر از ۳۰ کیلومتر تا این شهر فاصله دارد.

در این منطقه کارگران فصلی و کارگرانی که برای بخش های مختلف ساخت و ساز یا باغی خود نیاز دارید زیاد است و اکثر این کارگرها را عزیزان دوست داشتنی افغان تشکیل می دهند که بسیار افراد دوست داشتنی و مهربانی هستند و با تمام بومیان و ساکنین جدید با خوشرویی رفتار می کنند و ادب را رعایت می کنند پس از نظر وجود نیروی کار هیچ مشکلی نخواهید داشت.

مغازه های مختلف و بانک و تعمیرگاه ویژگی مهم این منطقه است و شما را از طی کردن مسافت زیاد برای خرید های مختلف بی نیاز می سازد اما در نهایت یک منطقه ی روستایی است و ممکن است برای دسترسی به ادارات نیاز باشد به گیلاوند یا دماوند بروید.

حالا که موارد بالا را مطالعه کردید باید تصمیم بگیرید که آیا سرمایه گذاری در این منطقه مناسب شما می باشد یا خیر؟! اگر این سرمایه گذاری برای شما مفید است می توانید از مشاوره ی رایگان ما در این منطقه استفاده کنید.

 

 

سرمایه گذاری در بازار ملک گرمابسرد

بهشت زیبای گرمابسرد منطقه ای روستایی است که برای دسترسی به آن باید از سمت شهر جابان جاده ی را در انتهای آن بروید و به آن برسید.

منطقه ی گرمابسرد در سال های اخیر با استقبال ویژه ای همراه شده است و این موضوع بیشتر به دلیل این است که شما هم از سمت دماوند می توانید به این سمت حرکت کنید و هم از سمت جاده ی گرمسار می توانید به این منطقه برسید پس یک منطقه ی دو طرفه است.

گرمابسرد یک منطقه ی سرد و کوهستانی می باشد و در فصل زمستان برف های شدیدی می آید و بومیان زیادی دارد ولی در سال های اخیر به دلیل بزرگ شدن فرزندگان بومیان برخی از آن ها به سمت شهرهای بزرگ مهاجرت کرده اند ولی بسیار افراد دوست داشتنی و مهربانی در این منطقه سکونت دارند.

مشاورین املاک زیادی در این منطقه است و تیم کارشناسان املاک دماوند نیز خدمات ملکی خود را در این منطقه ارائه می دهد پس اگر می خواهید به صورت غیرحضوری با یک مشاور جهت خرید و فروش هر گونه معامله ای در شهر گرمابسرد دماوند بپردازید با تیم ما در تماس باشید.

در حال حاضر تعداد کمی از زمین های این منطقه سند دار شده اند و اکثرا با برگه ی روستایی مالکیت آن ها مشخص می شود پس تنها با این برگه و نقشه هوایی زمین یا ملک خود را می توانید در نظر بگیرید.

با توجه به اطلاعات کلیدی که در ارتباط با این منطقه به شما داده شد تصمیم بگیرید که آیا این منطقه برای زندگی شما مناسب است یا خیر و اگر فکر می کنید مناسب است و دلایل بیشتری نسبت به مواردی که گفته شد دارد این دلایل را در بخش نظرات برای ما بنویسید تا بقیه نیز بتوانند آن ها را مشاهده کنند و از آن ها استفاده کنند.

 

 

سرمایه گذاری در بازار ملک سربندان

و بالاخره به یکی از مهم ترین مناطق موجود در شهرستان دماوند رسیدیم جایی که خیلی از افراد در این روزها به فکر این هستند که در این منطقه سرمایه گذاری کنند؛ شاید برای افرادی که مبلغ های خرد برای سرمایه گذاری دارند این سوال باشد که آیا می توانند در این منطقه سرمایه گذاری کنند یا خیر؟!

خب سوال که خیلی کلی است بستگی دارد این سرمایه ی خرد را با چه عددی بیان کنید؛ اگر منظور شما در حد چند میلیون تومان باشد که باید بگوییم برای خرید ملک در هیچ جای کشور عزیزمان ایران این موضوع قابل اتفاق نیست ولی در مورد سربندان باید بگوییم هنوز هم با مبالغ زیر ۱ میلیارد تومان می توانید در این منطقه ملک های فوق العاده ای بخرید و این موضوع دقیقا در زمانی که این نوشته نگارش شده است صادق است و ممکن است در آینده این عدد تغییر کند و بیشتر شود پس تحت هیچ شرایطی قابل استناد نیست.

البته قیمت گذاری ملکی معمولا به صاحب ملک بستگی دارد ولی در کنار آن یک قیمت عرف در منطقه وجود دارد که باعث می شود قیمت گذاری کلی اتفاق بیفتد و شما ایده داشته باشید که دقیقا چقدر سرمایه برای سرمایه گذاری در اینجا نیاز دارید.

در منطقه ی سربندان دماوند می توانید از محصولات باغی مثل سیب، گردو، سیب زمینی، آلبالو، گیلاس، انگور، هلو و … استفاده کنید و به حدی محصولات باغی این منطقه کیفیت بالایی دارند که تمام این موارد به صورت صادراتی هم به مناطق خارج از کشور ارسال می شود ولی در حالت کلی باغداران این منطقه تمایل دارند که محصولات آنان را مردمان سرزمینمان نوش جان کنند و به کسب و کار آن ها رونق دهند.

سرمایه گذاری در بازار ملک سربندان

در سال های اخیر آمدن مغازه های مختلف در این شهر نکته ی مثبتی بوده است به گونه ای که حتی در این منطقه کافی نت هم فعال شده است و این نشان از این است که رشد در منطقه به سرعت در حال رخ دادن است.

بافت اصلی این شهر شامل یک بافت روستایی و قدیمی است و مردمان این شهر مذهبی هستند و در ماه مبارک رمضان و ماه محرم و صفر برنامه های موجود در مسجد یا حسینیه ی این روستا فعال و دایر است.

این منطقه حتی بانک فعال نیز دارد پس شما اگر در دسته ی آن افرادی هستید که محل کار و زندگی شما نیاز ندارد در شهرهای بزرگ باشد این منطقه برای شما مناسب است زیرا امکانات مورد نیاز شما را تامین خواهد کرد.

طبیعت این منطقه در کنار آلودگی هوای نزدیک به صفر باعث شده است که افراد زیادی بخواهند آخر هفته ها نیز در کنار خانواده ی خود از این منطقه لذت ببرند.

کوه ها و طبیعت این منطقه برای دوستداران طبیعت، کوه نوردان، افراد حامی محیط زیست و … محیطی را فراهم کرده است تا در برنامه های خود این منطقه را انتخاب کنند.

این منطقه پلیس، آتش نشانی، بهداری و … نیز دارد.

با توجه به موارد و سر تیترهایی که تا اینجا در ارتباط با سربندان گفته شد شما می توانید خیلی ساده تصمیم بگیرید که آیا این منطقه مناسب حضور شما برای زندگی یا کوچ دائم شما به اینجا است یا نه و برای افراد زیادی سوال سرمایه گذاری در منطقه ی سربندان هم حل شده است.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با سربندان یک جلسه رایگان مشاوره را از ما دریافت کنید.

 

 

سرمایه گذاری در بازار ملک آبسرد

منطقه ی آبسرد که با عنوان شهر آبسرد شناخته می شود در تقسیم بندی کشوری شامل شهرستان دماوند است و واقعا با نام شهر آبسرد شناخته می شود زیرا جمعیت قابل قبول و مساحت زیادی دارد و حتی در دل خود روستاهای زیادی دارد که این موضوع باعث شده است در سال های اخیر یکی از پر تقاضا ترین مناطق بازار ملکی شهرستان دماوند باشد.

این منطقه کاملا مثل یک شهر کامل مغازه های مختل، شرکت های فعال، اداره پست، دانشگاه، بانک های مختلف پارک های مختلف، شهرداری، آتش نشانی، پلیس و … دارد؛ کامل بودن امکانات این منطقه باعث شده است افراد زیادی از شهر دماوند نیز به این منطقه کوچ کنند و در آن ساکن شوند که البته به مرغوبیت و محبوبیت این منطقه افزوده است.

آبسرد در چند کیلومتری دماوند قبل از جابان و سربندان و در جاده ی دماوند – فیروزکوه است؛ این منطقه به نسبت شهر دماوند سردتر و خوش آب و هوا تر است و مشاورین املاک زیادی در این منطقه فعالیت می کنند که دلیل آن بازار ملکی این منطقه است که به طور صعودی در حال رشد می باشد.

رشد منطقه ی آبسرد در سال های آخر ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد اتفاق افتاده است و ناگهان افزایش قیمت این منطقه باعث شده است افراد زیادی نگاه بیشتری به آنجا داشته باشند.

سال های سال است که در این منطقه بومیان در حال زندگی هستند و هیچگاه به زندگی در شهرهای بزرگ فکر نکرده اند البته این مورد شامل مواردی استثنایی نیز می باشد و اکثرا جوانان به دلیل دانشگاه یا ازدواج از این منطقه خارج می شوند ولی در حالت کلی به ندرت این موضوع را شاهد هستیم.

کسب و کارهای اداری شامل شرکت های IT، شرکت های مهندسی، شرکت های کشاورزی، کسب و کارهای اینترنتی و … در منطقه ی آبسرد فعال هستند که باعث شده است جوانان این منطقه از نظر شغلی مشکلی نداشته باشند.

با توجه به موارد بالا حالا می توانید تصمیم بگیرید که خرید ملک و سرمایه گذاری در بازار ملکی این منطقه چه فواید و چه ضررهایی برای شما دارد؛ شاید بگویید که در متن بالا هیچ چیزی از ضرر نگفتید دقیقا درست است ولی این موضوع یک دلیل دارد آن هم این است که این منطقه هیچ مشکل خاصی ندارد و تماما امکانات و مزیت است.

 

 

سرمایه گذاری در بازار ملک اوچونک

در آخرین بخش این نوشته به بررسی مواردی که باید در ابتدای سرمایه گذاری در بازار ملکی اوچونک نیاز دارید می پردازیم.

خیلی از افراد تصورشان از سرمایه گذاری در بازار ملکی این است که یک ملکی را حالا چه زمین چه ویلا و … خریداری کنند مدتی به سراغ آن نروند و بعد بفروشند را دارند ولی سرمایه گذاری تنها به این مورد ختم نمی شود؛ افراد زیادی برای سال های بازنشستگی و پیری خود ملک هایی را می خرند تا در آن سال ها بتوانند از آن ها استفاده کنند یا ملک هایی را خریداری می کنند تا برای فرزندان خود از آن ها به عنوان جایی برای شروع زندگیشان استفاده کنند اگر نیاز به ازدواج یا خرید مسکن داشتند آن ملک ها را بفروشند و یا همان ملک ها را برای این موارد استفاده کنند.

در کل سرمایه گذاری تعریف ها و حوزه های مختلفی دارد که با توجه به اهداف هر فرد بسیار متفاوت از چیزی است که به سادگی تصور شود.

منطقه ی اوچونک با توجه به داده های ملکی که در آن است یک منطقه ی کم جمعیت است که بومی کمی در این منطقه حضور دارند و این بومیان تقریبا پیر شده اند و سن بالایی دارند؛ دلیل مهاجرت اکثر بومیان این منطقه کمبود رفاه شهری می باشد که شامل کمبود امکانات است.

پس ماهیت این منطقه شاید خیلی برای زندگی دائمی و زندگی تمام وقت برای همه مناسب نباشد ولی از طرفی دسترسی به آن از طرف دماوند و از طرف ورامین امکان پذیر است و این موضوع باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

مناطقی مانند اوچونک در زمانی که مشکلات اقتصادی باعث گران شدن ملک در شهرهای بزرگ شده است بسیار جای رشد دارند زیرا رشد آن ها به نسبت آن منطقه بیشتر از حد عادی است و محلی مناسب و درجه یک برای سرمایه گذاری های بلند مدت می باشد؛ شما در نظر داشته باشید مناطقی مثل جابان و سربندان هم شاید ۱۰ سال پیش امکاناتی مثل امروز را نداشتند و به مرور پیشرفت کردند و این همه محبوبیت پیدا کرده اند پس منطقه ای مثل اوچونک هم می تواند به مرور البته اگر خرید و فروش و جمعیت این منطقه زیاد شود شامل امکانات شود که این موضوع خیلی دور از واقعیت و دور از ذهن نمی باشد.

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد اگر قصد سرمایه گذاری روی بازار ملکی منطقه ی اوچونک دارید همین امروز با املاک های اوچونک یا کارشناسان املاک دماوند در تماس باشید.

 

 

جمع بندی

اگر در چند جمله بخواهیم مواردی که در این نوشته هر کدام یک به یک بررسی شد را بررسی کنیم باید بگوییم که منطقه ی دماوند و اطراف آن به شدت جذابیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد در بعضی از مناطق دماوند سرمایه گذاری نیاز به بودجه ی بیشتری دارد و در بعضی از مناطق این بودجه ی مورد نیاز کمتر است اما یک نکته ی مهم در مورد سرمایه گذاری را باید در نظر داشته باشید آن هم این است که مناطقی که قیمت آن بالاست احتمالا رشد خودشان را کرده اند و حالا مناطقی با قیمت پایین هستند که رشد چشمگیری خواهند داشت پس اگر بخواهید انتخاب کنید و به سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنید باید در اطراف دماوند خرید ملک خود را به عنوان سرمایه گذاری نگاه کنید و اگر بخواهید به صورت کوتاه مدت به این سرمایه گذاری نگاه کنید منطقه ی مورد نظر شما خیلی تفاوتی ندارد.

لازم به ذکر است که اگر سرمایه گذاری مد نظر شما نیست آن وقت باید منطقه ای که امکانات، جمعیت ، دسترسی بهتر و … دارد را برای خرید ملک انتخاب کنید که به هدف اصلی خود برسید و زندگی کیفیت بهتری را برای خود به ارمغان بیاورید.

ما در تیم کارشناسان املاک دماوند در این مناطقی که در بالا گفته شد فعالیت داریم و فایل های ویژه ای در این مناطق داریم که به شما به عنوان فردی که این نوشته را تا پایان خوانده اید یک جلسه مشاوره ی حضوری رایگان را هدیه می دهیم تا بتوانید برای اقدامات سرمایه گذاری خود در بازار ملک تصمیم های بهتری بگیرید.

 

 

نظرات خود را در ارتباط با نوشته ی سرمایه گذاری در بازار ملک دماوند و اطراف آن برای ما بنویسید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتر کردن خدمات سایت برای ما بنویسید تا در مقالات بعدی وبلاگ کارشناسان املاک دماوند آن ها را رعایت کنیم.

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید با شماره ی ۰۹۱۲۱۷۶۰۵۵۴ در تماس باشید.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *