تماس مستقیم
09123434196
تماس مستقیم
09121760554

وبلاگ

آیا خرید زمین در جابان بلد بودن می خواهد؟

آیا خرید زمین در جابان بلد بودن می خواهد؟

آیا خرید زمین در جابان بلد بودن می خواهد؟

انسان در طول زندگی خود دائما در حال یادگیری بوده است که این یادگیری در بازه های طولانی دانش افراد را در یک زمینه بالا می برد؛ همانطور که فوتبالیست ها، بازیگران، مهندسان و … با فعالیت مداوم خود و تلاش بی وقفه یک انسان فعال در حرفه ی خود می شوند در حرفه ها و بازارهای اقتصادی هم این موضوع مهم است.

بازارهای اقتصادی نه تنها دانش بیشتری لازم دارند بلکه توانایی درک و تحمل ریسک را نیز نیاز دارند که فردی که قصد دارد وارد این بازار ها شود حتما باید این موارد را نیز در نظر بگیرد.

همراه ما باشید.

 

آیا خرید زمین در جابان بلد بودن می خواهد؟

منطقه ی جابان یکی از با کیفیت ترین مناطقی در شهرستان دماوند است که خرید ملک و زمین در آن مخصوصا در سال های اخیر رشد زیادی کرده است و این رشد شامل موارد زیادی می باشد که یکی از عمده ترین ان ها این است که افراد از زندگی شهر نشینی فراری شده اند و می خواهند حتی در یک آخر هفته هم که شده استراحت کنند و از شلوغی و دود و صدا و ترافیک فراری باشند.

در کنار این مشکل میل افراد به خرید زمین و ملک در سال های اخیر می تواند به کرونا هم ربط داشته باشد زیرا اکثر افرادی که در روستای جابان دماوند اقدام به خرید ملک می کنند هموطنان تهرانی هستند که با توجه به محدودیت های تردد و عدم توانایی خروج از استان تهران این منطقه برای آن ها جذاب شده است و جایگزین سفرهای آن ها می شود و چون در این فضاهای باز و زمین های بزرگ امکان اینکه یک روز بدون ترس از کرونا در کنار خانواده داشته باشید بالاست پس افراد اقدام به خرید ملک می کنند.

با توجه به رشد خرید و فروش ها و افزایش تقاضا و افزایش جمعیت رفته رفته امکانات مناطق مختلف بالا می رود که این موضوع در منطقه ی جابان دماوند هم اتفاق افتاده است که امروز هیچ نیازی وجود ندارد که نتوان آن را در این روستا تامین کرد؛ البته که وقتی در مورد نیاز صحبت می کنیم منظور حقوق اولیه انسان هاست و حرفی در مورد داشتن دانشگاه و ادارات نمی زنیم ولی این موضوع در حال حاضر که این نوشته نگارش می شود وجود دارد؛ شاید با رشد بیشتر جمعیت تمرکز ادارات شکسته شود و به این سمت بیاید چون ما از آینده بی خبریم ولی در حال حاضر از نظر خوراک، پوشاک، امکانات دارویی و … مشکلی در جابان وجود ندارد.

با مقدماتی که گفته شد به بحث اصلی این نوشته می پردازیم که واقعا خرید یک زمین یا یک ملک در منطقه ی جابان دماوند نیاز به دانش خاصی دارد که باید آن را بلد بود یا خیر؟!

اگر اطلاعات مفیدتری در حوزه ی املاک و مستغلات شهرستان دماوند و مناطق مختلف آن می خواهید مقالات زیر را مطالعه کنید و سپس به ادامه ی مطالعه ی این مقاله بپردازید؛ مقالاتی که کارشناسان املاک دماوند به شما پیشنهاد می کنند به شرح زیر می باشد:

در ادامه بحث اصلی را به طور کامل مطالعه خواهیم کرد.

پیشنهاد کارشناسان املاک دماوند: در ارتباط با منطقه ی جابان بیشتر مطالعه کنید.

بلد بودن در مورد خرید و فروش یا هرگونه معامله ی ملکی موارد زیادی را شامل می شود که باید در وهله ی اول بگوییم که معمولا افرادی دانش بیشتر و سواد بالایی در بازار ملکی یک منطقه دارند که سال هاست بومی آن هستند و با تمامی موارد در زندگی خودشان دست و پنجه نرم کرده اند پس اگر یک فرد محلی نیستید و قصد خرید ملک یا زمین در منطقه ی جابان دماوند دارید احتمالا در دسته ی افرادی که دانش زیادی از این منطقه دارند قرار ندارید.

خب حالا اینجا چیزی به پایان نرسیده است و شما می توانید این مورد را با کمک یکی از مشاورین املاک منطقه که مشاورین ما هستند در تماس باشید و این بخش را حل کنید.

در مرحله ی بعدی بلد بودن شامل این می شود که با توجه به داده هایی که در نظر دارید و بودجه ی مورد نظر خود اصلا تصمیم بگیرید چه نوع ملکی می خواهید؛ اینکه ندانید چه نوع ملکی می خواهید و فقط بدانید که قصد خرید دارید احتمالا نتیجه ی خوبی برای شما به همراه نخواهد داشت پس قبل از گرفتن تصمیم حتما این موضوع را با خود کنار بیایید که چه چیزی می خواهید و بعد به سراغ مشاور املاک مورد نظظر خودتان بروید و این موضوع را با او در میان بگذارید.

دانش حوزه ی اقتصادی و ملکی ابعاد وسیعی دارد که معمولا افرادی که با اعداد سر و کار دارند می توانند به سادگی وارد آن شوند البته که این سادگی به این معنی نیست که یک فردی که مهندس است و دانش بالایی در حوزه ی خود دارد یا یک حسابداری که بسیار قدرتمند است بیاید و با خرید ملک به سادگی برخورد کند؛ در زمینه ی بازارهای مالی و ملکی باید بدانید که تجربه بسیار مهم است و این تجربه حاصل سال ها پروژه و معاملات سنگین و زیاد در این زمینه به دست می اید.

در کنار تمامی موارد باید در نظر داشته باشید که برای ورود به بازارهای ملکی حتما نیاز به دانش دارید زیرا این بازار بازاری می باشد که در ان مبلغ های سنگینی در معاملات جابجا می شود پس نیاز است قبل از هر چیزی در مورد اینکه دقیقا باید از کجا شروع کرد و به مرحله ی نهایی رسید با دقت بیشتری پیش بروید.

اگر نیاز به مشاوره در زمینه ی خرید ملک یا زمین در منطقه ی جابان دماوند دارید حتما با تیم و کارشناسان ما در تماس باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

 

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتر کردن خدمات سایت برای ما بنویسید تا در مقالات بعدی وبلاگ کارشناسان املاک دماوند آن ها را رعایت کنیم.

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید با شماره ی ۰۹۱۲۱۷۶۰۵۵۴ در تماس باشید.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *